• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rizzie

parasec

Rolex
2-Faktor
Köpt en mycket trevlig hommagedykare av denne supertrevlige mikrotrådsbroder. Allt var precis som utlovad och klockan var minst sagt välpaketerad och säkert inbäddad i en av de största fraktlådorna jag hittills mottagit en klocka i.
Mina varmaste rekommendationer till att göra affärer med @Lindellc.
150% Goodguy!
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Sålt en klocka i 10’ - Klassen till @Lindellc
Super trevlig affär! Snabb betalning och grymt trevligt snack. Kan inte bli bättre och jag gör gärna fler affärer i framtiden :)
100% GG!
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Har köpt en Seiko av den gode herr @Lindellc och jisses vad det gick smidigt och bra!
Mycket bra skick på klocka och packat så bagagekastarna på Arlanda inte ens hade kunnat åsamka någon skada.
100 % GG och skulle gärna göra affär igen 🙂
 

Nilzén

Cartier
Gjort en bytesaffär med en Squale mot två micro, en affär i 5-10 K-klassen. Kanonklockor, snabb betalning av pengadelen och supertrevlig kontakt. En gedigen GG mina damer och herrar!
 

Jox

Rolex
2-Faktor
Bytt klockor på distans. Mycket smidig affär rakt igenom
Good Guy utan tvekan!
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Har bytt till mig en klocka av den gode herr @Lindellc vilket var en oerhört smidigt upplevelse.
Som vanligt var objektet i kanonskick och det var även snabbt skickat.
Väldigt trevlig kommunikation.
Gör gärna fler affärer med denne till 💯 GG!
 

eastwood

Rolex
2-Faktor
Gjort ett byte i 20k-klassen med @Rizzie pp distans. Bara gott att säga. Andra gången vi gör affär och det var lika trevligt även denna gång. Rekommenderas varmt!
 

Ludger

Omega
Sålde en klocka på distans till @Rizzie och jag kan bara rekommendera att göra affärer med honom. Vi hade en trevlig konversation, betalning kom som överenskommet och allt flöt på som det skulle. GG
 

JoeyBananas

Breitling
Gjorde affär med @Rizzie nyligen och kan inte säga något annat än att jag är helnöjd. Klockan i oklanderligt skick, bra kommunikation och snabb leverans. En all around riktigt trevlig kille. Hade inte tvekat en sekund på att göra affärer med honom igen i framtiden. 100% good guy!
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Ännu en affär genomförd med min gamle vapendragare @Rizzie och det var en lika trevlig upplevelse som vanligt.
Denna gången blev det ett klockbyte.
Rekommenderas varmt av mig 👍🙂.
 

LoveL

Rolex
2-Faktor
Handlade 2st moddade Seikos av bäste @Rizzie . Som utlovat, två spännande pjäser utöver det vanliga. Snabbt och bra packat. 110% GG! ❤️
 

Nilzén

Cartier
Himla kul med återkommande "kunder". Handlat med denne eminente herre igen, denna gång sålt en mikrodykare 4k-klassen. Som vanligt en supertrevlig affär. Snabb och bekymmersfri betalning och gött snack. Rekommenderas varmt.
 
Topp