Alpha_Omega
Basic
- Pris
- 600
- Returpolicy
- En hederssak
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Rensat garderoben och hittat en godbit som får för lite kärlek. Tröjan finns i Täby, och kan provas och hämtas där eller i Solna/Sundbyberg på kontorstid efter ök. Kan även skickas mot att köparen står för spårbar frakt. Säg till om ni önskar något specifikt mått så löser jag det!
Till salu är en långärmad polotröja, eller rugbytröja som vissa säger, från italienska lyxhuset Zanone i storlek 48. Fruktansvärt hög kvalitet och fin mossgrön färg. Det tunna och stretchiga bomullstyget som jag vill minnas Zanone kallar Ice cotton är luftigt men ändå följsamt. Nypris på dessa ligger på 3000kr, och skulle säga att min är nyskick. Vill ha750kr 600kr för den!
Rensat garderoben och hittat en godbit som får för lite kärlek. Tröjan finns i Täby, och kan provas och hämtas där eller i Solna/Sundbyberg på kontorstid efter ök. Kan även skickas mot att köparen står för spårbar frakt. Säg till om ni önskar något specifikt mått så löser jag det!
Till salu är en långärmad polotröja, eller rugbytröja som vissa säger, från italienska lyxhuset Zanone i storlek 48. Fruktansvärt hög kvalitet och fin mossgrön färg. Det tunna och stretchiga bomullstyget som jag vill minnas Zanone kallar Ice cotton är luftigt men ändå följsamt. Nypris på dessa ligger på 3000kr, och skulle säga att min är nyskick. Vill ha
Bilagor
Senast ändrad: