• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lista över olästa bevakade trådar

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Jag saknar listan som visar alla trådar som man bevakar där det finns olästa inlägg. Den använde i alla fall jag väldigt mycket.

Är medveten att det finns en lista över de trådar man bevakar och att man i den kan se om det finns olästa inlägg men det blir inte samma sak för man får ibland klicka sig igenom tio sidor om det är ett ämne som det var ett tag sen det gjordes inlägg i.
 

MattWServices

Server Admin
2-Faktor
1602830006088.png
 

Norken

Panerai
2-Faktor
Fast det är inte samma sak. Där filtrerar man på alla nya inlägg. Vad TS (och även jag) är ett filer på de trådar jag bevakar och bara visa de olästa där. Är jag inne på bevakade trådar har jag inte filterfunktionen.

Edit: insåg att jag kan välja olästa+bevakade i filterfunktionen. Då funkar det på önskvärt sätt. Dock så använde jag både olästa bevakade och alla olästa frekvent tidigare och nu blir det lite omständigt att fippla med filterfunktionen hela tiden.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Det hade kunnat fungera om "Bevakat innehåll" bara visade de trådar man bevakar men för mig så gör det ingen skillnad om man bockar i den. Vad är den till för? 🤔
PSX_20201016_092259.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Fast det är inte samma sak. Där filtrerar man på alla nya inlägg. Vad TS (och även jag) är ett filer på de trådar jag bevakar och bara visa de olästa där. Är jag inne på bevakade trådar har jag inte filterfunktionen.

Edit: insåg att jag kan välja olästa+bevakade i filterfunktionen. Då funkar det på önskvärt sätt. Dock så använde jag både olästa bevakade och alla olästa frekvent tidigare och nu blir det lite omständigt att fippla med filterfunktionen hela tiden.
Funkar inte för mig, jag ser alla trådar. Om du vill slippa filtrera varenda gång så kan du bocka i Spara som standard, då kommer den ihåg din filtrering. 👍
 

Norken

Panerai
2-Faktor
Funkar inte för mig, jag ser alla trådar. Om du vill slippa filtrera varenda gång så kan du bocka i Spara som standard, då kommer den ihåg din filtrering. 👍
Ok, för mig visar den då bara olästa trådar som jag bevakar. Såg också spara funktionen. Utmaningen då är att jag tvärt om måste in och dubbla med filtret om jag istället vill se alla trådar med nya inlägg. Bäst i min mening skulle vara att lägga in filterfunktionen på sidan för bevakade trådar :)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ok, för mig visar den då bara olästa trådar som jag bevakar. Såg också spara funktionen. Utmaningen då är att jag tvärt om måste in och dubbla med filtret om jag istället vill se alla trådar med nya inlägg. Bäst i min mening skulle vara att lägga in filterfunktionen på sidan för bevakade trådar :)
Kan ha att göra med att jag har satt bevakning på hela K&S och Diskussion för att få notiser när nya ämnen skapas. Jag vill ju bara se trådarna jag bevakar då, inte hela avdelningen. 🤔
 
Topp