• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lite bilder på min 116610LV aka "Hulken"...

Ninen79

Audemars
...tänkte dela med mig lite bilder på min nya 116610 LV som jag haft nu i drygt 10 dagar...

minLV2kopia_zpsa93f89ab.png


MinampLinas_zpscb57b3f3.jpg


Hulken7_zps88ead788.jpg


Poitingshot_zps5f3037b1.jpg


DagensLVc_zpsac8ebd46.jpg


MinLV1_zps38108b55.jpg
 
Var och klämde på en sådan på Bergströms idag. Ruskigt snygg är den men något klickade inte när den satt där så den får vänta ett slag till i varje fall.

Kul med bilderna :D
 

jabla

Sarlacc
Gillar den skarpt! det är svårt att göra den rättvisa på bild.
Rekomenderar alla som inte sett den i verkligheten att gör det innan man dissar den.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Re: Lite bilder på min 116610LV aka "Hulken"...

Riktigt go. Gillar hur tavlan skiftar.
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Har haft min i knappt tre år nu och inte ångrat en sekund. Men den är svår att få bra på bild som många kommenterat. Vill man fånga "sunburst" effekten och visa hur grön den ser ut när den är som grönast är min erfarenhet att man måste fota den i solljus. Om man mest fotar med mobilen vill säga.

20130326_065701_zps3788fd7f.jpg
 

Erikd

Cartier
Helt sinnessjukt snygg enligt mig! Blir svag i knäna och gör att man nästan öppnar plånboken trots att annat ligger före i planeringen...
 

Ninen79

Audemars
Erikd skrev:
Helt sinnessjukt snygg enligt mig! Blir svag i knäna och gör att man nästan öppnar plånboken trots att annat ligger före i planeringen...

Inget ligger före ett klockköp ;) Fan hoppas inte flickvännen läser detta... :D
 
Topp