Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt kul att få se personen bakom nicket. Riktigt coola klockor också. Bra inslagFör den som vill så finns det nedan lite vintageklockor och skitsnack att kika på och lyssna till då Svenska Klockkanalen och Jocke Amorell besökte Umeå och undertecknad!
Tack som faen!Riktigt kul att få se personen bakom nicket. Riktigt coola klockor också. Bra inslag
Du gjorde det grymt. Kändes absolut inte tillgjort eller liknande. Mer som två klockintresserade snubbar som bara satt och tjöta Inte utan att jag själv blev lite sugen på någon cool enicar. Personligen gillade jag mest utseendet på gmt modellerna men även någon av kronografernaTack som faen!
Gillar inte alls att stå framgår en kamera men man får ta en för laget och Jocke är en skön snubbe!
Det är väl så man vill att det ska kännas, man glider in i klockornas värld och glömmer tid & rum!Du gjorde det grymt. Kändes absolut inte tillgjort eller liknande. Mer som två klockintresserade snubbar som bara satt och tjöta Inte utan att jag själv blev lite sugen på någon cool enicar. Personligen gillade jag mest utseendet på gmt modellerna men även någon av kronograferna
Tack och jag gillar detaljer, det är det som gör helheten!Mycket kul att se! Uppskattar precis som med dom flesta av dina inlägg här på forumet detaljer som nämns om respektive klocka.
Lite ot men kollade garaget.org för några veckor sen då dök dit nick och din vardagsbil upp på första sidan.
Tack och roligt att höra!Riktigt kul! Och vilken grym samling du har. Nu blev man ju sugen på Enicar
Kul att höra!Nu har även jag kollat. Supertrevligt avsnitt med en härlig & udda samling!
Tusen tack!Gjorde misstaget att börja titta lite innan sängdags! Glömde ganska snabbt att jag egentligen skulle ha lagt mig! Det var ett väldigt trevligt avsnitt och det är inte utan att man blev sugen på att köpa på sig några Enicar