• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lite klockor hos frisören idag...

...idag var jag förbi och klippte mig hos min polare som har en frisörsalong idag på morgonen, han är väl vad man kan kalla 'lite' klockintresserad, har sedan länge en Rolex YM som han är kanonnöjd med, han har oxå haft lite olika Breitling osv genom åren, men idag hade han även med sig sitt nyinköp för att visa mig, han hade fått en Breitling av tjejen men bytt till en TH, jag brukar ju inte direkt hylla TH men har ju tidigare sagt att den som Wii säljer är ju tokgrym

http://www.klocksnack.se/threads/tag-heuer-grand-carrera-chronograph.10900/#post-217087

Men den polarn hade köpt var ännu grymmare måste jag säga, lite bilder...







FAAAAN vad grym den var, blev toksugen på en likadan själv, tavlan är helt underbar i brunt med ett fantastiskt lyster och fina detaljer, dressig men ändå sportig (som jag :D ) Påminner om Panerai lite faktiskt och det är ju aldrig fel..



Och en samlingbild med min ExpyII

 

Wi

NLA
2-Faktor
Tackar för reklamen och jag är redo att hålla med, den bruna och svarta urtavlan gör sig bättre, blir fina kontrast!
 

Wi

NLA
2-Faktor
Skulle gärna ha den bruna!

K Ö P
För att få in stålars kan du sälja din Sub billigt till mig ;)

Nerå, jag kan annars starkt rekommendera GCn. Det är en riktigt gedigen och rolig klocka, väldigt mycket fina detaljer som gör en riktigt bra helhet. Har många ggr ställt mig själv frågan varför jag säljer. Men ja, den sitter helt enkelt inte bra på min handled. Är lite för snabb, stor och sportig för resten av mig =P
 
K Ö P
För att få in stålars kan du sälja din Sub billigt till mig ;)

Nerå, jag kan annars starkt rekommendera GCn. Det är en riktigt gedigen och rolig klocka, väldigt mycket fina detaljer som gör en riktigt bra helhet. Har många ggr ställt mig själv frågan varför jag säljer. Men ja, den sitter helt enkelt inte bra på min handled. Är lite för snabb, stor och sportig för resten av mig =P

Tyvär så verkar det som både Subben och Expyn får stanna och då blir det ingen ny klocka på ett tag tyvär...
 
  • Like
Reactions: Wii
Topp