• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lite nya bilder på Certina DS Action Diver!

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Tänkte att jag skulle liva upp denna söndag med lite nya bilder på min nya vän.......Och jag ber om ursäkt för att bildkvaliteten inte är den bästa:)!


Untitled-1kopia_zps23edb57d.jpg
Untitled-1_zps9d69565f.jpg

IMG_0180_zps9521c770.jpg

1_zpsa8875b6c.jpg

2_zps1b790f86.jpg

3_zpsc38a5481.jpg

5_zpsde6a899e.jpg

4_zps86d1525e.jpg

6_zps17042e13.jpg

IMG_1787_zps1fe8360a.jpg

IMG_9781_zps394471ab.jpg

Untitled-1_zps10d884bb.jpg

ny2_zps8e453419.jpg

ny_zps2c21c76f.jpg
 

Bilagor

  • certina copy.jpg
    certina copy.jpg
    43.8 KB · Visningar: 246
  • IMG_6181 copy.jpg
    IMG_6181 copy.jpg
    280.8 KB · Visningar: 212

Wi

NLA
2-Faktor
Väldigt fin klocka! Har pillat på kronograf-modellen och gillade verkligen känslan på både klocka och tillbehör..Gillar speciellt boettlocket med gamla certina-sköldpaddan…Dock gillar jag inte datumknappen som på bild ger tro att det är en He-ventil @ Planet ocean.

Vad för man pröjsa för en sån som din i butik?
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
80talisten skrev:
Sjyssta bilder, och klockan är skitcool. Mest prisvärda Schweizardykaren.... :)

Tackar :D ! Ja verkligen prisvärd klocka ! Men måste försöka ta bilder i dagsljus någon dag , så bilderna blir lite bättre än dessa :) ! Du hade tagit riktigt fina bilder såg jag på mm300an !!
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Wii skrev:
Väldigt fin klocka! Har pillat på kronograf-modellen och gillade verkligen känslan på både klocka och tillbehör..Gillar speciellt boettlocket med gamla certina-sköldpaddan…Dock gillar jag inte datumknappen som på bild ger tro att det är en He-ventil @ Planet ocean.

Vad för man pröjsa för en sån som din i butik?

Ja verkligen skitfina klockor om man ser till vad man betalar för dom ! Känns mycket dyrare än den egentligen är.
Klockan ligger nog på 6500kr i butik skulle jag tro, men går nog att pruta ner till 5500:- eller liknande. Jag köpte min på www.klockia.se och gick på 5290:-....Värt varenda krona i mina ögon :) Skitnöjd !
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Grymt fin dinka. Jag fattar inte att man köper copy-märken, hommage och annat skit när det finns underbara dinkor i schysst prisklass!
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
JakobZ: Tackar ! Är nog beredd att hålla med, även om mina förra dinka som du kanske vet var Steinhart Ocean one så var jag grymt nöjd med den, men det störde mig lite att det var en hommage. Men kvaliteten går inte att klaga på. Men är hundra gånger nöjdare med denna som inte kopierar en annan "host host" dinka rakt av. :D
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Fifflio skrev:
JakobZ: Tackar ! Är nog beredd att hålla med, även om mina förra dinka som du kanske vet var Steinhart Ocean one så var jag grymt nöjd med den, men det störde mig lite att det var en hommage. Men kvaliteten går inte att klaga på. Men är hundra gånger nöjdare med denna som inte kopierar en annan "host host" dinka rakt av. :D

Det var det jag menade :mrgreen:
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Fifflio skrev:
Haha förstod nästan det ;)

By the way JakobZ, vad kör du för dinka ? =)

Diggar din certina mer och mer, föreslår alltid den eller visodate till polare som frågar om råd :mrgreen:

En SMP 253180 årsmodell 96 och en zenith cal 126.6 från 1955! :)
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
JakobZ skrev:
Fifflio skrev:
Haha förstod nästan det ;)

By the way JakobZ, vad kör du för dinka ? =)

Diggar din certina mer och mer, föreslår alltid den eller visodate till polare som frågar om råd :mrgreen:

En SMP 253180 årsmodell 96 och en zenith cal 126.6 från 1955! :)

Grymma dinkor du har ! Vilken får mest handledstid då ? ! Du får ta lite bilder (om du inte redan gjort det) och slänga upp på forumet ! Själv är man en onewatchgay:)!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Fifflio skrev:
JakobZ skrev:
Fifflio skrev:
Haha förstod nästan det ;)

By the way JakobZ, vad kör du för dinka ? =)

Diggar din certina mer och mer, föreslår alltid den eller visodate till polare som frågar om råd :mrgreen:

En SMP 253180 årsmodell 96 och en zenith cal 126.6 från 1955! :)

Grymma dinkor du har ! Vilken får mest handledstid då ? ! Du får ta lite bilder (om du inte redan gjort det) och slänga upp på forumet ! Själv är man en onewatchgay:)!

Hmm, just nu är det Zenith:en som får mer tid, har tröttnat lite på SMP:n och kikar om gräset är grönare på andra sidan :mrgreen:












Här är en tråd om den lille rackarn Zenithen: viewtopic.php?f=7&t=3270

Och här är en recension av SMP:n: viewtopic.php?f=3&t=513

Är medveten om att vissa bilder är pinsamt dåliga, men det kommer mer när tentan är förbi! :mrgreen:
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Lite nya bilder på Certina DS Action Diver!

@JakobZ: Zenithen är skitsnygg, kör den fullt ut och sälj Din Svenne-banan-SMP! ;)
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Smp:n är ju en klassiker så den är ju alltid rätt:)! Men zenithen var riktigt fin måste jag säga! Ska gå in senare och kika på din recension och bilderna när jag har en dator tillgänglig:)!
 

morrism

Audemars
Snygg, lite svårt att rättfärdiga min sub när denna gör jobbet lika bra egentligen, automatisk ,300m, stålklocka, datum. :x
 
Topp