• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lite nytillkommet...

Jockinho

Patek
2-Faktor
Då var sommarklockan här, inslaget i ett fint paket...


Men det rivs snabbt upp, mkt grejs var det här...


Sådärja, nu börjar det likna något!


Det bidde ingen PO, kunde inte bestämma mig för storlek och för husfridens skull var denna bättre. Men det blir en orange PO vid senare tillfälle. Men mer än nöjd med detta val, till och med frugan gillade den vilket inte var fallet med PO:n som tydligen var gräslig hehe :D



Min första bekantskap med Doxa, en skön vintagefeeling och den blå tavlan är verkligen perfekt i sin blå-gröna nyans. Kvalitén känns riktigt bra för pengen och trots sin ganska blygsamma storlek, 42mm, så upplevs den stabil och tung.



Och ja RicVin, ett orange originalgummi ska köpas såklart :)
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Är det den som gick på passaround? Oavsett så är det en skön klocka. Grattis!
 

jabla

Sarlacc
Grattis till en fin sommarklocka, själv nöjer jag mig med att byta till blekt pepsi på min gmt.

GMT_blek_duke.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men grattis grattis! Skönt att läsa att orange gummi är på gång. Men helt ärligt så tycker jag du kan strunta i det i detta fall! Den klockan ska fan bäras på rislänken:)
Än en gång grattis!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Men grattis grattis! Skönt att läsa att orange gummi är på gång. Men helt ärligt så tycker jag du kan strunta i det i detta fall! Den klockan ska fan bäras på rislänken:)
Än en gång grattis!

Mår du inte bra??? :D
Lite ombyte är alltid kul, men rislänken är nice det har du helt rätt i :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Tack för alla grattis, återstår se vad det blir för extraband. Blev lite avskräckt av doxas gummi då de verkar väldigt svåra att få på, så kanske blir något annat alternativ (nato lär testas iaf). Men länken är som sagt skön och stabil :)
 

Mykeys

Cartier
Grattis Jocke! Jag hade planerat att inhandla ett blått isofrane om jag hade dragit hem storvinsten på passarounden. Nu blev det ju tyärr inte så men jag tror den hade varit grymt snygg på iso!
 
Topp