• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Lite rensning, oris och lüm tec

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Jag har bestämt mig för att låta dessa gå till försäljning eftersom det som vanligt är roligare att leta nytt och då blir klockor lätt liggandes utan den kärlek och omtanke som de förtjänar.

Först ut är en lüm tec m46 som är i så gott som oanvänt skick. Nyligen bytte jag batteri i den och den går som man kan vänta sig av en quartzare. Fås komplett med länk, gummi och boxar, cert etc. Om jag inte minns fel så är det en limiterad modell om 100st.
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Som ni ser på bilden är det tämligen bra klipp i lumet. Skinnbandet som sitter på på bilderna ingår inte, men kan köpas till om man vill.
Pris 1800kr utan skinnband och 2200 med skinnbandet.

Nästa rackare till salu är orisen... Fin som bara den :)
Det är en dykarmodell i titan som är specad till 1000m, har manuell heliumventil och känns riktigt bra på armen. Caset är 44mm men den bärs något mindre tack vare de speciella bandhornen. Kommer komplett med boxar, cert etc. Originallänk i titan som är riktigt skön. Klockan är från -09 och har en del repor (inget allvarligt), samt något blekt vridringsinlägg. Jag har inte märkt någon avvikelse i tidhållningen och jag har använt klockan vid dusch och bad men inte dykt med den.
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Jag säljer orisen för 6500kr

Jag kan tänka mig att ta någon kul dykare som delbetalning på klockorna, gärna någon microtillverkare eller kanske en sinn 556 till exempel.

Jag och klockorna finns i den kungliga huvudstaden och gör gärna affär över en kopp glögg eller dyl. Om f2f, ingen retur. Skickas någon klocka gäller retur inom 24h i samma skick som klockan levererades.

Självklart kan jag skicka fler bilder på klockorna till seriösa spekulanter.

God jul & Gott nytt år
 
Topp