• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Liten Aqualand dykartub förpackning - Grattis MrPlow!

Edin

Panerai
Jag har en Citizen Aqualand tub till över då klockan tyvärr inte finns kvar hos mig och tänkte därför kolla här om det finns något intresse för denna innan jag kastar den..

IMG_0335.JPG

IMG_0336.JPG


Som jag förstått det är detta den mindre versionen av dykartuben som Aqualand kunde komma i. Den är hel men kanske lite dammig. Har till och med kvittot kvar (det vita i tuben) som försäkrar att den inte är stulen och är autentisk. Klockan har däremot min mor snott av mig..

För att ge fler en chans om intresset är stort tänkte jag välja ut en intressent imorgon om det är så att fler hört av sig.
Tuben och jag finns i Stockholm. Jag skickar helst ej men står mottagaren för frakten är det ok för mig.



3/8
Intresset var bra mycket större än jag tänkt mig men jag tänkte fixa till en liten lottning här och meddelar senare vinnaren till tuben. Även vissa i ledningen visade intresse så jag undrar om man vågar ge den till någon annan utan att bli kickad från forumet. Tiden får utvisa detta..


Uppdatering:
Då var det hela klart! matade in alla intressenter i en tombola och drog en lapp där Mr Plow blev vinnaren! Stort tack för alla er andra som visat intresse. Jag trodde inte det skulle vara så många som var intresserade vilket var lite kul.
 
Senast ändrad:
Topp