• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Liten bandrensning

St Maxime

KS Explorers Club
Pris
30
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
IMG_6709.JPG
IMG_6710.JPG
Säljer nu tre armband som inte används.

ENDAST ARMBANDET OM 18 MM KVAR


Från vänster till höger.

  1. Svart 20 mm armband i kalvskinn (vill jag minnas) från Hirsch, spänne i silver (märkt Hirsch Knight). Nypris ca 599 kr. Pris 200 kr. - SÅLT
  2. Brunt 20 mm i kalvskinn (vill jag minnas) från Hirsch, spänne i silver. (Märkt H Rally Artisan Leather). Detta gillar jag skarpt, men passar inte till ngn klocka i min ägo. En sömn har lossnat vid spännet och min finmotorik är verkligen inget att hurra för, så nästa ägare får peta tillbaka sömnen. Nypris ca 539 kr. Pris 200 kr. - SÅLT
  3. Svart 18 mm material okänt. Pris 30 kr.

Bedömer samtliga som i gott skick, men dem är använda.

Porto tillkommer. Finns även för upphämtning i Sthlm city.

Retur: nej, det var inte tanken men vill givetvis att den som köper ska vara nöjd.

Tack KS för ett riktigt bra forum och möjligheten att annonsera
 
Senast ändrad:
Topp