• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Liten leverans från Josef!!

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Har sagt det förut och jag säger det igen... Jag har liiite svårt för Nato! Men det hindrar mig inte från att köpa ett gäng då och då. Det är ju så att Denke har sagt att det är Nato som gäller så då är det ju bara att vänja sig..
Å andra sidan så tjatar ju Denke om vintage hit å vintage dit också! Det har jag lyckligtvis lättare att värja mig mot..
Men nu var det ju "bagageband" detta skulle handla om! Såg i förra veckan att Josef fått in lite nytt och det var man ju tvungen att testa. Idag kom kuvertet..
Lite gottis och ett verktyg fick jag också tillsammans med 2 camonato.. tack tack :)
838E9098-DE48-42B1-B9A4-96E40D0C1791_zpsscbgoe7e.jpg

Det var ju till denna som de nya tygsnörena beställdes och dagen till ära så satt ett annat "Josefnato" på..
37F1C67F-B403-41F3-AEC7-A6DF8AD14D79_zpswz2ilnil.jpg

Testar mod M:59 först... Eller 59 förresten.. Tror fan de uniformerna var enfärgade?! Nån som minns vad efterföljaren heter?...
EDC3726E-18CB-4694-8BED-42CB6482A69F_zpsxhy2hsgy.jpg

Men det blev modell "Desert storm" som fick sitta kvar. Mest för att det matchade tröjan..;-)
1C936514-EB3A-4DFA-B19A-86B5CB563CAF_zpslpgxe66h.jpg


Tack för en snabb leverans Josef!!


Jag kan bara hålla med. Josefs naton är suveräna och leveransen oklanderlig. Att jag dessutom fick en ask PimPim i paketet gjorde ju inte saken sämre :)
 

Anton

Omega
FIna grejor! Vill också beställa finns det på köp och sälj delen kikade men såg inget direkt? :)
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor

Ernesto

Patek
2-Faktor
En liten fråga. Om någon startade en tråd där han verkligen är nöjd med dina naton, skulle du uppskatta att Josef direkt la in en till salu annons på sina band i den tråden?

I all välmening, jag syftade inte på att vara någon "konkurrent" till Josef. Utan jag ville bara visa andra utföranden i camo! Förstår dock vad du menar! Ska tänka på det till nästa gång.
 
Topp