• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Liten lunch GTG och "Hubbekläm" hos Rob E..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Strålade samman med Garfield tidigare idag för en liten LunchGTG.
Förutom att käka lunch så var målet även att kika lite på Rob Es nyförvärv,Hublot.
Tror vi var lika nyfikna båda två för inte en bild tog vi på våra egna klockor:-/ Lite taskigt då både Garfields grönsub och min PO chrono är helt OK klockor...
Här kommer lite bilder från Rob E.
Först de maffiga pjäserna...
image.jpg
image.jpg

Keramik och Carbon är lite coolt.. Bra storlek också ;-)
image.jpg

image.jpg

Den senare blev en favorit..

Sen några Classic Fusion i olika utförande. Riktigt fin, lite mer "lågmäld" än storebröderna..
Om jag fattar rätt så finns det stora möjligheter att få klockan som man vill. Material, band och olika bezelringar gör detta möjligt.
Eftersom jag är över 50 bast så gillade jag den guldiga bäst! Kanske börjar bli dags för guld trots frugans protester...:)
image.jpg
image.jpg

image.jpg

De va de!! Tack för lunchen Garfield och stort tack till Daniel som visade oss klockorna!!
 

Icaras

Rolex
Kul! Classic Fusion ser inte så dum ut trots allt :).

Sen några Classic Fusion i olika utförande. Riktigt fin, lite mer "lågmäld" än storebröderna..
Om jag fattar rätt så finns det stora möjligheter att få klockan som man vill. Material, band och olika bezelringar gör detta möjligt.
Beställer Rob E in de delar som inte finns på lager om man skulle vilja ha en personligare hubbe?
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Har blivit seriöst sugen på en vit Classic Fusion efter alla bilder... Kanske läge att gå förbi RobE... Vit med brunt croco... Typ såhär:

he2egygu.jpg


Mums!
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Hur bärs de nyare classic? Hittade nån äldre classic på chrono med ett moddat eta, inte så dåligt pris egentligen.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hur bärs de nyare classic? Hittade nån äldre classic på chrono med ett moddat eta, inte så dåligt pris egentligen.
Om jag förstod det rätt så är det fortfarande moddade ETA verk som gäller. Deras egna verk sitter än bara i Unico serien.
Vad gäller hur de bärs så har jag inte då mycket att jämföra med... De satt som en smäck de jag provade i alla fall:)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Tack för bilderna. De känns lite groteska, stämmer det. Behöver givetvis inte vara något negativt...
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack för bilderna. De känns lite groteska, stämmer det. Behöver givetvis inte vara något negativt...
Det beror nog på vad man lägger för värde i ordet "grotesk"!?
Min Plopp är grotesk men den gillar jag ändå eller tack vare att den är det den är;-)
 
Topp