• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Liten söndags GTG

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
En liten fika-GTG i Motala!
Bakis-Virroo, Jockinho å jag.

Ingen skumpa, Hublot eller shots, men hembakta kakor, ett par Rolex å några inserts... ;-)

image.jpg
image.jpg
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Ser riktigt så där lagom mysigt ut!
Inga stora distraktioner utan lite goda kakor och klockor. Ibland räcker det långt :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Som medverkande i detta mini gtg kan jag intyga de två stycken gmt på bildens storhet likväl en väldigt trevlig DJ.

Samtidigt är det detta som också är så härligt med KS, med ett så utbrett forum som detta ges chansen för en som jag med en blygsam samling (även fast jag gillar mina klockor och är nöjd) möjlighet att testa och kolla på en klocka jag troligtvis aldrig annars skulle ha fått se. Det med två trevliga personer som delar samma intresse och passion för klockor som jag själv gör även fast vårt intresse kan se olika ut (nytt vs vintage etc.) Såhär har jag upplevt alla de gtg jag fått förmånen att delta på och det är verkligen riktigt trevligt :)
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Mysigt gubbar! Ni slipper bakfyllan ;)

Pepsi gmt är för grym. Sjukt mångsidig, provat på mockaband?
 
Topp