• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Liten Zenith dressare (59.1990.116/Zenith-Movado 11.6) *SISTA PRISBUMP 2500kr*

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Pris
2500sek
Returpolicy
Ja inom 48h med frakt ToR på köparens bekostnad i samma skick.
Bilder Skickat
  1. Ja
Nytt pris: 2500kr OBRO
Förr: 3500kr, 3300kr, 3100kr, 3000kr, 2900kr
Byte: Någon skoj vintage Seiko (Grand Quartz cal.9***, Extra Fine cal.F***, First Series cal.0***, HAQ och Sweep Second Quartz) bytesvärde samma som vid försäljning.

Fortsätter rensningen i klocklådan och värker ut en liten Zenith dressare till försäljning.

Klockan är i mycket gott skick, enda märket jag hittar är en liten liten swirl/repa på den nedre guldfärgade delen under tavlan.

Jag gissar på att klockan är från 80-talet.

Måtten på klockan är: Diameter utan krona 29,5mm / lug2lug 36,5mm / tjocklek 6mm / länk 22mm avsmalnande till 13,5mm vid låset med centerlugg på 11mm och länken passar 18,5 - 19cm.

Servicehistoriken är okänd men tickar på utan tidsavvikelse. Den är köpt av mig NOS och fick för ett år sedan ett nytt batteri. I klockan tickar ett Zenith-Movado 11.6 quartzverk.

Klockan skickas i enkel papplåda med taggen som satt på klockan från början. Frakt ingår i postens blåa, tar inget ansvar för om posten lallar bort paketet eller förstör det, önskas rek går det bra och läggs då på priset.
Betalning med Swish.

För att undvika onödiga returer tänk på att klockan är liten, som referens är min handled ca18,5cm.

Billigast på C24 & eBay 7400kr resp 7800kr ex frakt.
S0631138.JPG

S0641142.JPG
 
Senast ändrad:
Topp