• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Live-Event med Rob och Hublot på Bergmans

Kairo

Panerai
Cristian chris.f och mig. Kör ba.
image.jpg
 

pehhhr

Breitling
Helvete vad sjukt och tack för alla grattis. Skriver en lite längre post inom kort men vad i helvete rent utsagt? Tack till ROB-1832 och Spencer66 och övriga, ingen nämnd ingen glömd. Sorry aleks , Echo Delta , vikgul och jakob.dala för att jag bara försvann, skulle möta upp en kvinna men hann bara vinka av henne genom ett tågfönster...
Grattis sjuk kväll
 

Erik1

Patek
2-Faktor
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Måste väl kasta in handduken jag med nån gång.. Tack för ett sjukt trevligt och kul event! Grattis till apan som knep hubben och gubbarna (hehe) som styrde bordet, ni missa Berns
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Helvete, då är man en mobiltelefon fattigare. Enligt iCloud så är den nedkopplade. Men förutom att någon jävel stal min telefon så var det en väldigt trevlig kväll.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Fyfan vilka idioter det finns..
Mycket trevlig kväll. Blir ett längre tack imorgon, godnatt!

Kunde vart värre, klockan är iallafall kvar. Var några jävla zigenare som var lite för nergång när jag skulle ut från Bergmans till att ta en taxi. Tänkte inte mer på det än att att putta bort de men sedan i taxin upptäcker jag att telefon är borta.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Kunde vart värre, klockan är iallafall kvar. Var några jävla zigenare som var lite för nergång när jag skulle ut från Bergmans till att ta en taxi. Tänkte inte mer på det än att att putta bort de men sedan i taxin upptäcker jag att telefon är borta.
Börjar förstå varför det finns folk som röstar på SD

Beklagar att du blivit av med din mobiltelefon. Förstår att det känns förjävligt. Men att peka ut ett helt folk. Och dessutom i kraftigt nedlåtande ordalag är inte helt ok...
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Beklagar att du blivit av med din mobiltelefon. Förstår att det känns förjävligt. Men att peka ut ett helt folk. Och dessutom i kraftigt nedlåtande ordalag är inte helt ok...

Jag är med på vad du menar och är väl lite väl sur för tillfället men det är ändå ett faktum att en "tiggare" var väldigt närgången och en minut senare så är telefon borta. Åkte tillbaka med taxin och råkade springa på piket polisen och enligt de så stämde signalementet in på någon som inte var första gången anklagad för fickstöld. Och om du tycker jag var nedlåtande så skulle du hört vad de sa.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Jag är med på vad du menar och är väl lite väl sur för tillfället men det är ändå ett faktum att en "tiggare" var väldigt närgången och en minut senare så är telefon borta. Åkte tillbaka med taxin och råkade springa på piket polisen och enligt de så stämde signalementet in på någon som inte var första gången anklagad för fickstöld.

Kan tänka mig att det är än surare då. Om de känner igen personen på signalement, men antar att sökandet efter honom tyvärr hamnar rätt långt ner på priolistan hos citypolisen en fredagkväll.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Kan tänka mig att det är än surare då. Om de känner igen personen på signalement, men antar att sökandet efter honom tyvärr hamnar rätt långt ner på priolistan hos citypolisen en fredagkväll.

En av piketen är en gammal klasskompis från högstadiet och enligt honom så hade han inte känt igen mig så hade de inte bryt sig för det händer för många gånger per kväll. Som han sa så vet de i stort vilka de är (och de är zigenare så inte bara jag som är fördomsfull) men kan de inte ta de på bargärning så är det så gott som kört för stöldgodset försvinner till nästa person väldigt fort. Men får väl be lite om ursäkt ifall jag framstod som lite väl brysk.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
En av piketen är en gammal klasskompis från högstadiet och enligt honom så hade han inte känt igen mig så hade de inte bryt sig för det händer för många gånger per kväll. Som han sa så vet de i stort vilka de är (och de är zigenare så inte bara jag som är fördomsfull) men kan de inte ta de på bargärning så är det så gott som kört för stöldgodset försvinner till nästa person väldigt fort. Men får väl be lite om ursäkt ifall jag framstod som lite väl brysk.

Kan tänka mig att prylarna bollas runt en del för att försvåra.

Inte meningen att sprida PK-Panik ;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
En av piketen är en gammal klasskompis från högstadiet och enligt honom så hade han inte känt igen mig så hade de inte bryt sig för det händer för många gånger per kväll. Som han sa så vet de i stort vilka de är (och de är zigenare så inte bara jag som är fördomsfull) men kan de inte ta de på bargärning så är det så gott som kört för stöldgodset försvinner till nästa person väldigt fort. Men får väl be lite om ursäkt ifall jag framstod som lite väl brysk.
Piketen jobbar i princip bara med gisslandraman och väpnade rån, så get your facts straight. Skillnad på folkabuss och piket.
 
Topp