• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Live tråd Malmö

Watchout

Omega
image.jpg
 

sjobbe

Cartier
Det är så otroligt dåligt och rent av pinsamt att varken Huke eller Bergströms kan bjuda till lite.

De har världens chans att nå den perfekta målgruppen samt visa upp sig på Sveriges största klockforum. Istället så får man höra att "förvänta er inga snittar och liknande", "inget efter öppetider". I all ärlighet hade jag hellre besökt dessa butiker vid annat tillfälle då jag får bättre service.

Gör om, gör rätt - se och lär av vår eminenta forumsponsor och de andra trevliga urhandlarna som har bjudit in och bjudit till lite. Ni får så mycket för så lite ansträngning och summa.

Med stor förhoppning att någon från Hukes eller Bergströms läser detta.
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Verkligen trevligt att träffa denna brokiga skara människor med ett gemensamt intresse. Jag var tyvärr tvungen att lämna i förtid, skall bränna upp till fjällen i morgon, kvällen ägnas åt att packa.

Förhoppningsvis kommer fler tillfällen för alla som missade detta.

Jag måste tillägga att jag tyckte hukes bjöd till lite. Far och son stod till tjänst enkom för oss. Ralf förevisade skillnaderna mellan vanligt gångverk och omegas co-axial med en demogrej han tagit dit enkom för oss. Som sig bör på en bättre fest plockade han även fram sin privata samling omegor med en del godbitar. Saker son ingen sett, eller ens visste fanns!

Bergströms lämnade dock en del att önska tyckte jag. Vi bör kanske vara tydligare nästa gång att vi förväntar oss lite snack och snittar. Jag känner Ralf Huke med familj sedan många år och tar gärna den kontakten.

Med önskan om en trevlig kväll.
 

Simpatico

Rolex
Ser väldigt trevligt ut killar.
Hoppas att lite av lystmätet tillgodogjordes.
Ps. Kan aldrig få för lite bilder till oss som sitter på läktaren ikväll. ds
 
Topp