• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Live tråd Malmö

image.jpg
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Det är så otroligt dåligt och rent av pinsamt att varken Huke eller Bergströms kan bjuda till lite.

De har världens chans att nå den perfekta målgruppen samt visa upp sig på Sveriges största klockforum. Istället så får man höra att "förvänta er inga snittar och liknande", "inget efter öppetider". I all ärlighet hade jag hellre besökt dessa butiker vid annat tillfälle då jag får bättre service.

Gör om, gör rätt - se och lär av vår eminenta forumsponsor och de andra trevliga urhandlarna som har bjudit in och bjudit till lite. Ni får så mycket för så lite ansträngning och summa.

Med stor förhoppning att någon från Hukes eller Bergströms läser detta.
Trist att höra, tror inte dom inser internets makt, misstänker också att dom inte heller sålde några klockor. På dom event vår käre forumsponsor ROB-1832 ordnat har det sålts flera klockor varje gång.
 

Icaras

Rolex
Tack för en trevlig kväll!

Roligt att se en hel del nya ansikten :), särskillt kul när Watchout tar steget till gtg innan 5 inlägg hunnit skrivas :D

(Ako var det du som hade med speedyn som jag fick "låna"? ;)... lite rörigt att koppla användare med ansikte hehe)
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Jag måste också få tacka för en väldigt trevlig, men i mitt fall lite för kort afton! Särskilt tack till Ako för arrangemanget, och till daviden som hade tagit med sig en liten godispåse med tidningar och annat.
Det var riktigt kul att få klämma och känna IRL på en massa klockor man sett här på forumet, och att få ansikten på en del nick man följt. Fixoflex , t ex, som hade med sig aftonens största hög med ur, han orkade inte ens bära bort alla till gruppfotot! olivetti hade även han med sig ett försvarligt antal mycket intressanta klockor. Det här får vi göra om!
 

Watchout

Omega
Stort tack för en väldigt trevlig kväll! Riktigt kul att träffa så mycket trevligt folk och få klämma på så mycket fina klockor! Extra stort tack till Ako för arrangemanget, Kejsaren för att han tog med en önskeklocka, Daviden för Hublotreklamen och alla övriga som lånade ut sina ögonstenar! Nu har man trillat dit ordentligt, kommer bli dyrt dehär;)
 
Topp