• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

LIVETRÅD! Helsingborg levererar ORANGE!

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Nu börjar det dra ihop sig inför denna Orange GTG!
Vi ska visa att vi på guldkusten kan leverera och det med färg!
IMG_5040.JPG
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Gillar Orisen :) Vilken är din favorit av dessa två??

Aj! Svårt val faktiskt. Kan inte välja någon av dem. Orisen är min beater och Expyn är min bruksklocka.
Men hade jag varit tvungen att flippa någon så hade orisen fått gå, men det krävs något extremt för jag ska flippa den. :)
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Aj! Svårt val faktiskt. Kan inte välja någon av dem. Orisen är min beater och Expyn är min bruksklocka.
Men hade jag varit tvungen att flippa någon så hade orisen fått gå, men det krävs något extremt för jag ska flippa den. :)

Släpp sargen! ;) Låt Rollen få aggera beater, den har rubustare urverk än Oris'en samt att en sport-rolex ser bara bättre ut med kärleksmärken.
 

Kson

Patek
2-Faktor
Aj! Svårt val faktiskt. Kan inte välja någon av dem. Orisen är min beater och Expyn är min bruksklocka.
Men hade jag varit tvungen att flippa någon så hade orisen fått gå, men det krävs något extremt för jag ska flippa den. :)

Provade den blåa Orisen förra veckan och den verkade väldigt välbyggd men tyvärr blev klockan lite klumpig med länken på och de hade inte någon med gummi inne... Men hoppas gummit passar bättre på små armar :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Underbart!! Helt UNDERBART!! Jag skulle varit där ju :-(
 
Topp