• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

livinl0ud

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Bytte parfym med @livinl0ud. Smidig och supertrevlig affär! Fick även med ett parfymprov på Hacivat utan att jag bett om det :D. 100% Goodguy som jag gärna gör affärer med igen.
 
Köpte lite lifestyle av @livinl0ud
En person som håller sitt ord från minut ett tills paketet är framme. Blir fler affärer i framtiden det är jag säker på!😀 Rekommenderas starkt👍🏻☺️.
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Sålde en G-SHOCK till @livinl0ud. Affären var snabb, smidig och allmänt trevlig från början till slut. Gör mer än gärna fler affärer med denna herre i framtiden! 100% GG
/Diskaren
 

Rholm

Cartier
Har vunnit en BCF-auktion som herrn i fråga givmilt drog igång. Kan bara konstatera det som övriga i denna tråd säger stämmer.....

Genuin Goodguy..!!

Skickade dessutom med lite god parfym i ett övrigt mycket välpaketerat paket.

Mvh
 

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Köpte en Casio G-Shock av @livinl0ud. Väldigt trevlig att ha att göra med, snabba puckar och en klocka i toppskick. Precis som en bra affär ska vara! Gör gärna fler affärer framöver. Rekommenderas varmt, 100 % GG :D
 

webdiddy

Omega
Köpte ett G-shock camo kit på distans. Inga frågetäcken, klockren kommunikation samt väldigt trevlig herre. Skulle lätt göra affärer med honom igen. GG till 100%
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Har än en gång sålt lifestyle till @livinl0ud och det var lika smidigt som vanligt!
Alltid snabba, trevliga svar. God kommunikation genom hela affären och betalningen kommer omgående!

Som man vill att det ska fungera enkelt :)
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Har gjort ytterligare en affär med @livinl0ud vet inte ens vilken i ordningen. Det är problemfritt från start till mål. Dessutom är snubben sjukt trevlig och kul att snacka klockor och parfym med. Har mina rekommendationer deluxe. 110% GG i min bok.

Ploprof
 
Topp