ErikDg
Basic
- Pris
- 1234 kr
- Returpolicy
- Nix
- Bilder Skickat
- Ja
Tyvärr har fötterna bestämt sig för att växa lite på senare tid så jag måste rensa ut lite loafers som bara blivit stående hela sommaren.. Samtliga är i Storlek UK 7/41 eller motsvarande.
Jag kan mötas upp i centrala Stockholm under kontorstid eller i Bromma övrig tid. Kan även skicka dem på köparens bekostnad. Skicka PM för frågor, mer bilder etc. Väl mött!
Enzo Bonafé horsebit loafers i mörkbrun kalv. Helt handgjorda med moccasinkonstruktion vilket gör dem extremt bekväma. UK 7. Enkel lädersula. Kommer utan låda och skopåsar.
Pris 1900 kr.
Alden pennyloafers i col. 8 Horween cordovan. Storlek US 7.5 C/E. Enkel lädersula. Kommer utan låda och skopåsar.
Pris 2750 kr.SÅLDA
Saint Crispin´s tassel loafers i mörkbrun kalv. Ni som vet ni vet. Helt handgjorda till perfektion. UK 7. Enkel lädersula med tåjärn. Kommer med låda, skopåsar och handlästade skoblock!
Pris 4900 kr.
Loake penny loafers i Rosewood grain. Modell Grant. UK 7. Gummisula. Kommer utan låda och skopåsar.
Pris 1300 kr.
Loake pennyloafers i svart mocka. Modell Eton. UK 7.5 men lästen är något kortare så sitter som mina övriga skor i UK 7. Enkel lädersula med tåjärn. Kommer utan låda och skopåsar.
Pris 900 kr. SÅLDA
Jag kan mötas upp i centrala Stockholm under kontorstid eller i Bromma övrig tid. Kan även skicka dem på köparens bekostnad. Skicka PM för frågor, mer bilder etc. Väl mött!
Enzo Bonafé horsebit loafers i mörkbrun kalv. Helt handgjorda med moccasinkonstruktion vilket gör dem extremt bekväma. UK 7. Enkel lädersula. Kommer utan låda och skopåsar.
Pris 1900 kr.
Pris 2750 kr.
Saint Crispin´s tassel loafers i mörkbrun kalv. Ni som vet ni vet. Helt handgjorda till perfektion. UK 7. Enkel lädersula med tåjärn. Kommer med låda, skopåsar och handlästade skoblock!
Pris 4900 kr.
Loake penny loafers i Rosewood grain. Modell Grant. UK 7. Gummisula. Kommer utan låda och skopåsar.
Pris 1300 kr.
Senast ändrad: