• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Loafers UK 7 - Loake, Alden, Saint Crispin´s, Enzo Bonafé

ErikDg

Basic
Pris
1234 kr
Returpolicy
Nix
Bilder Skickat
  1. Ja
Tyvärr har fötterna bestämt sig för att växa lite på senare tid så jag måste rensa ut lite loafers som bara blivit stående hela sommaren.. Samtliga är i Storlek UK 7/41 eller motsvarande.
Jag kan mötas upp i centrala Stockholm under kontorstid eller i Bromma övrig tid. Kan även skicka dem på köparens bekostnad. Skicka PM för frågor, mer bilder etc. Väl mött!

Enzo Bonafé horsebit loafers i mörkbrun kalv. Helt handgjorda med moccasinkonstruktion vilket gör dem extremt bekväma. UK 7. Enkel lädersula. Kommer utan låda och skopåsar.
Pris 1900 kr.
EB1.jpg EB2.jpg EB3.jpg

Alden pennyloafers i col. 8 Horween cordovan. Storlek US 7.5 C/E. Enkel lädersula. Kommer utan låda och skopåsar.
Pris 2750 kr.
Alden1.jpg Alden2.jpg Alden3.jpg

Saint Crispin´s tassel loafers i mörkbrun kalv. Ni som vet ni vet. Helt handgjorda till perfektion. UK 7. Enkel lädersula med tåjärn. Kommer med låda, skopåsar och handlästade skoblock!
Pris 4900 kr.
STC1.jpg STC2.jpg STC3.jpg

Loake penny loafers i Rosewood grain. Modell Grant. UK 7. Gummisula. Kommer utan låda och skopåsar.
Pris 1300 kr.
GRANT1.jpg GRANT2.jpg GRANT3.jpg

Loake pennyloafers i svart mocka. Modell Eton. UK 7.5 men lästen är något kortare så sitter som mina övriga skor i UK 7. Enkel lädersula med tåjärn. Kommer utan låda och skopåsar.
Pris 900 kr. SÅLDA
ETON1.jpg ETON2.jpg ETON3.jpg
 
Senast ändrad:
Topp