MartinL
Basic
- Pris
- 900
- Returpolicy
- Du ska va nöjd
- Bilder Skickat
- Ja
Loake Pimlico UK 10 på läst Capital F. Med dianite gummisula. Köpta som seconds så stansat hål i plösen (syns ej när skorna är på och märks knappt alls). Oklart vad som var defekta på dessa när de lämnade fabriken, fanns en antydan till mörk missfärgning på en sko som jag nu inte kan se. Använda vid en handfull tillfällen.
Pris 900 kr
Loake Mulligan UK 9,5 på läst Colt F. Relativt bred och rymlig läst, typ mellan F och G skulle jag säga. Välanvända men tycker de har mycket liv kvar. Finns ett märke i lädret på insidan av vänsterskon annars hyfsat fina på ovansidan.
Pris 900 kr
Båda paren är förvarade med skoblock i cederträ och vårdade med Saphirprodukter. Pris är exklusive frakt. Köp båda så skickar jag med skoblock i cederträ och bjuder på frakt.
Pris 900 kr
Loake Mulligan UK 9,5 på läst Colt F. Relativt bred och rymlig läst, typ mellan F och G skulle jag säga. Välanvända men tycker de har mycket liv kvar. Finns ett märke i lädret på insidan av vänsterskon annars hyfsat fina på ovansidan.
Pris 900 kr
Båda paren är förvarade med skoblock i cederträ och vårdade med Saphirprodukter. Pris är exklusive frakt. Köp båda så skickar jag med skoblock i cederträ och bjuder på frakt.