• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Locman Cavallo Pazzo till förmån för Barncancerfonden. Uppdaterat!

RobinBanks

Panerai
2-Faktor
Pris
500
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena

Uppdatering 2
Verkar inte som att någon är villig att skänka 800 kr till BCF, så jag ändrar om spelreglerna. Skänk 500 kr till BCF så gör jag detsamma, och står för ev fraktkostnad.


Uppdatering!
Tänkte "vad ska jag göra med 1000kr för en klocka som jag inte använt senaste åren?"
Därför tänkte jag att klockan skickas till den person som skänker minst 800 kr till Barncancerfonden.
När bevis inkommit, så lägger jag ut "kvittot" i denna tråd, och skickar klockan. Fraktkostnaden kan jag ta :)


Originaltext
Denna har legat i klocklådan oanvänd senaste åren, och tänkte kolla om någon vill ge den lite kärlek igen.
Klockan är 46mm med pärlemor tavla och quartz movement. Lite hairlines och någon minimal ding finns.
Bandet är slitet och troligtvis kommer batteribyte behövas göras inom närmsta 12 månaderna. Utöver detta har jag inte så mycket mer info.
Det som säljs är endast klocka.
Ses helst F2F I Stockholm, men kan skickas. Köpare betalar i sådana fall frakt.
20180804_181943.jpg
20180804_181754.jpg
20180804_181911.jpg
20180804_181902.jpg
 
Senast ändrad:
Topp