• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumbugg Logga in via Facebook

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Är det bara jag som inte längre kan logga in på Klocksnack via Facebook? Har varit så här i några dagar nu. Gör jag något fel?
image.jpg
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Det är på väg åt rätt håll. Förut tog det stopp hos Facebook. Men nu kan man godkänna hos Facebook, men fastnar hos Klocksnack. Se skärmdump.
07AC1659-3B2C-4ED4-B4EE-EE1A54D86A17.png
Löste det genom att ange e-postadressen som är kopplad via FB och välja återställ lösenord. Valde då ett nytt istället.
Har du ett konto hos oss med samma mail du har på FB så får du det där felet.
Om min lösning/workaround är det rätta (eller enda) alternativet överlåter jag till @Hook att svara på.

EDIT: Inlägg nr 2000, kul att kanske göra lite nytta. :)
EDIT2: Lärdom: Att skapa nya konton genom att koppla via befintliga (som Google, Facebook eller Twitter) brukar inte bli jättebra i längden.
 
Senast ändrad:

Gary Coleman

Panerai
2-Faktor
Löste det genom att ange e-postadressen som är kopplad via FB och välja återställ lösenord. Valde då ett nytt istället.

Om min lösning/workaround är det rätta (eller enda) alternativet överlåter jag till @Hook att svara på.

EDIT: Inlägg nr 2000, kul att kanske göra lite nytta. :)
EDIT2: Lärdom: Att skapa nya konton genom att koppla via befintliga (som Google, Facebook eller Twitter) brukar inte bli jättebra i längden.
Stort tack! Äntligen kunde jag logga in på vanliga kontot. :)
 

MrBeam

Cartier
Jag har kopplat ifrån Facebook kontot, begärt nytt lösenord. Men inget mail skickas till mig.
Trots att rätt mail står på mitt konto.

EDIT: Glöm det, mail kom och nu är det löst tack!
 
Senast ändrad:
Topp