• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Loggar ut och tar en paus..

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du tror på fullaste allvar att du bara kan släppa KS för att du köpt EN klocka du gillar...? Lycka till säger jag bara.
Ploppen är ingen OWG-klocka och det vet du. Man klarar sig inte med en klocka. You'll be back.
 
D

Deleted member 4412

Guest
En Plopp är alltid rätt och Mark II:an är den koolaste IMO. Helt rätt klocka att ta en paus med :)
Här min:

Ploprof-73.JPG
Sjukt snygg!
Har du kvar den och är du nöjd med den?
 
D

Deleted member 4412

Guest
Du tror på fullaste allvar att du bara kan släppa KS för att du köpt EN klocka du gillar...? Lycka till säger jag bara.
Ploppen är ingen OWG-klocka och det vet du. Man klarar sig inte med en klocka. You'll be back.
OMG!! Det är den "ultimata" klockan för någon som gillar att gå sin egen väg. Passar bra till all klädsel förutom smoking då men det använder jag aaaaaaaldrig.
Hade den när jag gifte mej o shit va snygg den va ihop med outfiten.
En bättre tooligare dinka som man inte behöver vara rädd om existerar knappt. Går tom att använda som hammare haha
 
D

Deleted member 4412

Guest
Stort grattis till "theultimatehållkäftendinkan" :) Bra länk också! Vi ses förhoppningsvis någon annan gång, och visa gärna upp vilka andra ur du har kvar, för du är väl inte OWG med den där ;)
Har kvar Candinon men använder den aldrig, har inte ens haft nån lust att låna frugans Air King heller;-)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Fattar inte tråden. Ligga ut om du känner fört varför starta en tråd om det...

Det är väl inget jäkla tvång att meddela vad man gör efter man registrerat sig här.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Fattar inte tråden. Ligga ut om du känner fört varför starta en tråd om det...

Det är väl inget jäkla tvång att meddela vad man gör efter man registrerat sig här.
Nej, men en faslig massa människor meddelar mer eller mindre relevanta saker här på KS, utan att det är något tvång. Här ser vi ett exempel. Helt ok, tycker jag. Särskilt i uppdateringstråden.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Fattar inte tråden. Ligga ut om du känner fört varför starta en tråd om det...

Det är väl inget jäkla tvång att meddela vad man gör efter man registrerat sig här.
Har du ens läst tråden? Bli inte kaxig bara för du varit med ett tag. Det är inte alltid man förtstår allt och det är knappast så att TS skev en enradare att denne tar en paus.
 
D

Deleted member 1154

Guest
...You can check out any time you like, but you can never leave....
 
D

Deleted member 4412

Guest
Fattar inte tråden. Ligga ut om du känner fört varför starta en tråd om det...

Det är väl inget jäkla tvång att meddela vad man gör efter man registrerat sig här.
Näe det är väl inget tvång alls. Jag hittade min gral och något JAG är nöjd, stolt, glad osv med.
Inget jag kommer flippa på ett tag utan NJUTA av.. Sorry om det störde dej;)
 
Topp