• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Logines HC Blå 39mm (L3.741.4.96.6) mot Aquaracer

Pris
6500
Returpolicy
Vi kommer överens vid bytesaffären...
Bilder Skickat
  1. Ja
Update 20191105:
Fått några förslag men provar en gång till innan jag slår till på det bästa hittills...
Intresset är att byta klockan mot en Tag Heuer Aquaracer 300/500.



Kollar intresset för byte innan jag lägger ut den till försäljning.

En snart 18 månader Longines Hydroconquest 39 millimeter med härlig blå urtavla till salu. Automatare med allt som medföljde vid nyköp. Klockan har spår av användning men i mycket bra skick. Klockan levererar som alltid och jag är mycket nöjd med den... men nu börjar suget efter annat! :nailbiting:

Köpt hos klockia.se i 2018-06-21 till priset 9500 kronor och omfattas fortfarande av garanti.
Utöver klockan ingår alla tillbehör: orginalbox, äktehetsintyg, kvitto samt länkdelar.

En eventuell affär sker antingen f2f i Örebro-området eller så skickas paketet via posten (köparen står för frakten) Betalning via swish. Bilderna är tagna i lite halvtaskigt ljus, men finns intresse så kan jag se till att överösa med bilder.

Jag är sugen på Tag Heuer Aquaracer, Tudor eller annat kul (med pengar upp från min sida) men är beredd att lyssna på förslag. Skrev 6500kr för att det krävdes ett pris. Är värdet helt missvisande så kan vi komma överens vid byte.

Väl mött
Gabriel B

Foto 2019-10-28 16 09 00.jpg
Foto 2019-10-28 16 09 15 (1).jpg
Foto 2019-10-28 16 09 42 (1).jpg
Foto 2019-10-28 16 10 54 (1).jpg
Foto 2019-10-28 16 12 00 (1).jpg
 
Senast ändrad:
Topp