• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

LOGOTYPETÄVLINGEN! We have a winner!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
ÄNTLIGEN!

Efter en hård röstningsomgång där tre röster delats ut (en från forummedlemmarna, en från forumledningen och en från juryn) så har en vinnare korats!

Och vinnaren i Klocksnacks logotypetävling är.......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.................wait for it.......................
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
............alternativ................................................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.........................B.........................................


KS_logga_zpscfa89edb.png






I stenhård konkurrens så har alternativ B alltså röstats fram som Klocksnacks officiella logotype. Vi hoppas såklart att alla gillar den och vi kommer nu jobba fram en ny header till forumet där loggan är med. Vi kommer också ta fram den i lite olika format så att den kan användas i taglines, tryckas på ex. t-shirts (japp, det kommer en kollektion med KS MErchandise!) och ja, det kommer läggas en liten pitchtext vid loggan... :) Mer info om detta kommer i en separat tråd.

Så, vem var den hantverksskicklige vinnaren? Jo, ingen mindre än Jakob.Dala! Ett stort tack och grattis till ett väl utfört arbete!

Vi ska inte heller glömma Plattfot som levererade alternativ A, också det förslaget var hantverksskickligt och snyggt utfört. Ett tröstpris kommer på posten!

Vi vill också tacka ALLA som engagerat sig med bidrag, röstande, hetsande (ja, P-A, ..just DU.. ;) )!

Vi har ett grymt forum!

Tack! Och grattis en extra gång till Jakob.dala!
 

P-A

Sir Spamalot
Hehe, tack för omnämningen! :)

Då ska du se mig när inte folk gör saker i tid på jobbet ;)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Grattis, Jakob-Dala! Klart du ska känna dig stolt, ser fram mot all kall merchandise lagom till sommaren och väntar ivrigt på forumets egen öl.:)
Som klocksvåger med dig till denna söta kronograf känner jag mig extra stolt på ett sånt där jag-mötte-Lassie-kind-of-way. :)

IMG_6439_zpsaa1d96ec.jpg
 

Ministern

Founder
2-Faktor
HÄRLIGT!

Nu har jag löst problemet för allas bäst, buga er för det slutgiltiga resultatet!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.


..

KS_zps57f7eed0.png
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Kul! Ser fram emot lite fina KS-merch. Ser en egen läderbandsserie med KS loggan inbränd framför mig. :)
 
Topp