- Pris
- 23000
- Returpolicy
- Om beskrivningen skulle avvika från skicket så löser vi det
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en fin Longines Avigation BigEye Chronograf L2.816.4.53.2 (stål/svarta tavlan) köpt här på forumet i höstas.
Gick länge och var sugen på att testa denna ref innan jag slog till, men nu är jag rastlös och vill prova något annat. Försöker leva upp till mitt krav på mig själv om en in/en ut så därmed måste denna lämna…
Använd kanske 10 ggr av mig så skicket är detsamma som när jag köpte den, lägger därför ut den till samma som jag gav för den så tar vi eventuell diskussion därifrån.
Kommer med allt som den kom med som ny, plus det trevliga svarta bandet som sitter på. Orginalbandet har jag inte använt.
Finns i Stockholm och F2F är alltid trevligast, men kan skicka mot förskottsbetalning till KS:are med goda referenser.
Länkar till den tidigare annonsen som referens.
klocksnack.se
Intressanta byten är:
Gick länge och var sugen på att testa denna ref innan jag slog till, men nu är jag rastlös och vill prova något annat. Försöker leva upp till mitt krav på mig själv om en in/en ut så därmed måste denna lämna…
Använd kanske 10 ggr av mig så skicket är detsamma som när jag köpte den, lägger därför ut den till samma som jag gav för den så tar vi eventuell diskussion därifrån.
Kommer med allt som den kom med som ny, plus det trevliga svarta bandet som sitter på. Orginalbandet har jag inte använt.
Finns i Stockholm och F2F är alltid trevligast, men kan skicka mot förskottsbetalning till KS:are med goda referenser.
Länkar till den tidigare annonsen som referens.
Säljes - Longines - Avslutad - Longines Big Eye Avigation
Hallå alla likasinnade, chansen finns att komma över en riktigt grym Big Eye i bra skick och Svensksåld. Uttagen Sent 2023 (November) Referensnummer L2.816.4.53.2 Fullset med allt inkl orginalkvitto, Tags osv. Diameter 41 mm Automatiskt urverk L688, 66H Gångreserv Orginalband med Orginal-lås...
Intressanta byten är:
- Tudor GMT S&G på länk
- Tudor BB Chrono S&G med svarta tavlan på länk
Senast ändrad: