mrviktors
Omega
- Pris
- 4500
- Returpolicy
- ingen retur
- Bilder Skickat
-
- Ja
Prisbump 1/9: 5000->4500
Prisbump 20/8: 5500->5000
Säljer denna klocka då det är dags för nya äventyr. Klockan är uttagen av tidigare ägare på Bergströms i slutet av 2012(se bild cert). Jag köpte den av annan medlem på KS. Medföljer tre stycken extra band + originalband som tidigare ägare gjort ett extra hål i. Finns märken efter bandbyte vilket syns på bilder och även spår efter användning på boet och något på glaset som inte syns särskilt väl. Kan skicka fler bilder om det behövs men tycker jag fångat det som behövs.
Klockan går cirka -15s/dag.
Klockan finns i södra Dalarna (Avesta) för f2f. Kan skicka klockan med rek. på köparens bekostnad.
Specifikationer:
CASE
Shape : Round
Material : Stainless steel
Glass : Hesalite crystal
Case Back : Screw-down case back
Dimension : Ø 35.00 mm
Water Resistance : Water-resistant to 3 bar
DIAL AND HANDS
Colour : Sunray silver
Hour markers : Applied indexes
Hands : Gilt hands
MOVEMENT AND FUNCTIONS
Movement Type : Automatic
Caliber : L633
Movement Description : Self winding mechanical movement beating at 28'800 vibrations per hour and providing 38 hours of power reserve
Functions : Hours, minutes, seconds and date
Chronograph : No
Prisbump 20/8: 5500->5000
Säljer denna klocka då det är dags för nya äventyr. Klockan är uttagen av tidigare ägare på Bergströms i slutet av 2012(se bild cert). Jag köpte den av annan medlem på KS. Medföljer tre stycken extra band + originalband som tidigare ägare gjort ett extra hål i. Finns märken efter bandbyte vilket syns på bilder och även spår efter användning på boet och något på glaset som inte syns särskilt väl. Kan skicka fler bilder om det behövs men tycker jag fångat det som behövs.
Klockan går cirka -15s/dag.
Klockan finns i södra Dalarna (Avesta) för f2f. Kan skicka klockan med rek. på köparens bekostnad.
Specifikationer:
CASE
Shape : Round
Material : Stainless steel
Glass : Hesalite crystal
Case Back : Screw-down case back
Dimension : Ø 35.00 mm
Water Resistance : Water-resistant to 3 bar
DIAL AND HANDS
Colour : Sunray silver
Hour markers : Applied indexes
Hands : Gilt hands
MOVEMENT AND FUNCTIONS
Movement Type : Automatic
Caliber : L633
Movement Description : Self winding mechanical movement beating at 28'800 vibrations per hour and providing 38 hours of power reserve
Functions : Hours, minutes, seconds and date
Chronograph : No
Bilagor
Senast ändrad: