• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines Conquest Heritage säljes.. Liten snygg dressare!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Då jag fick hem en annan dressare förra veckan så får denna lilla skönhet lämna boxen.
Det är alltså en Longines Conquest Heritage tror Refnr är: L1 611.4.75.2
Den är 35mm och har Hesalite glas.
Fullset som tom innehåller inköpskvitto från Nymans. Köpt i December 2013 av ägaren innan mig.
Pris 5300:- och då följer även ett vrålsnyggt AW strap i brun ödla med.
Det kan gå för sig att pruta men då blir det fan ingen ödla!!! Då får du nöja dig med det svarta orginallädret! Tror nypris ligger på 10 000:- i alla fall enligt Nymans hemsida.
F2F kan ordnas i Sthlm. Annars skickar jag med Rek..
För den som är orolig över storleken så vill jag bara säga att i detta fall så HAR storleken ingen betydelse..;-)
Min handled är strax över 18cm och 35mm har funkat förvånande bra!
Alla vet ju att jag i vanliga fall bär betydligt större klockor..
Lite bilder från idag..
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lite äldre bilder..
image.jpeg

image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp