• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines Conquest Heritage

Freddie L

Panerai
Har en Conquest Heritage, ref L1.611.4.75.2, till salu. Klockan köptes från Uret.se förra hösten, internationell garanti utställd av italiensk AD. Full-set, men själva taggen saknas (tråden sitter kvar).

Klockan är avplastad och provad av mig mindre än en handfull gånger, inte på armen mer än 30 min totalt skulle jag gissa. Jag vill ju så gärna "klicka" med den, för den är ju helt underbar, men jag är tydligen inte tillräckligt mycket man för att klara av 35mm. Jag behöver större...

Skicket är perfekt, som ny. Garanti till oktober 2016.

IMG_2847.JPG
IMG_2848.JPG

IMG_2849.JPG
IMG_2845.JPG


Pris: 6500:- inkl rek frakt (inom Sverige).
Betalning: Swish, tack! Kontant och banköverföring fungerar väl också, till nöds.
Retur: Inte på denna. Som ny och med garanti kvar.
Finns i Östergötland om man vill lösa det F2F. Kaffe, kaka och rabatt motsvarande frakten utlovas!

Tack snälla KS för annonsplatsen!

/Fredrik
 
Topp