• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Longines Conquest L2.743.4.56.6

JayJay

Rolex
Har ingen erfarenhet av modellen men typ 12k känns som ett rimligt pris. Fast för dom pengarna tycker jag det finns hetare kandidater.
 
Den skulle vara en del av en bytesaffär mot min svarta Breitling Headwind sen 3000kr till mig! Men som sagt det känns lite sådär att byta en Bratte mot en longines!
 

Clocksauce

Cartier
Tycker mig se ex dyka upp och försvinna på chrono24 för så lite som 9.5-12k. Sjukt mycket klocka för pengarna men med tanke på hur dåligt värdet verkar bestå så skulle jag aldrig byta bort en headwind om jag inte fick minst +7/8 papp! Och då skulle jag förmodligen ändå avstå!
 
Jag har redan släppt den tanken faktiskt! La ut annonsen på finn igår och har redan fått massa respons så kommer sälja den rent eller byta mot en en annan klocka jag vill ha istället!
 
Nu erbjuder han 6000 emellan plus 2 läderremmar! Den är ett fullset med försäkringspapper och 1 års garanti kvar! Hur står sig denna mot en tag heuer aquaracer calibre 5? Det ska tilläggas att jag även äger en vit headwind som används flitigt!
 
Topp