• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines Conquest L3.659.4.56.6

tissoter

Audemars
Hallå har hittat en trevlig quartzbeater som inte fått handledstid på länge. Tänkte därför kolla om det finns något intresse eller om den får stå kvar :)
Vad: Longinges Conquest L3.659.4.56.6
Ålder: Uttagen 2012, Certkort finns på detta, stämplat och signerat med datum.
Skick: Välanvänd men i gott skick, givetvis finns hairlines då den har använts :) Finns också en liten ding/repa mellan 11 och 12. Jag stör mig personligen inte så mycket på den då jag anser detta var en beater men självklart ska det nämnas :)
Pris: Tänker att ödmjuka 2800 SEK Rekat och klart kan vara en sjysst deal. Såld.
Byten: I första hand inte, men om ni kommer på något kul kan ni alltid PM:a.
Tillbehör: Fullset, Innerbox/Ytterbox, Cert samt en fet manual och tror jag kan rota fram originalkvittot från ägaren innan mig. Den var i samma skick som den är nu som när jag köpte den.
Retur: Efter ÖK


Mer bilder kan givetvis ordnas, idag sitter klockan på Nato ( Snyggast enligt mig, kan självklart sätta på länken innan leverans om så önskas ) Bjuder på ett Nato till i sann KS anda.
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp