• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines Conquest V.H.P. Gold coast 2018 commonwealth games

Rikard

Omega
Pris
5000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Hallå.

Är du också mäktigt trött på dessa klockor som inte klarar November-kåsan eller lite lätt puckelpist utan att behöva servas,
går fel -2 till +2 sek/dag så du kommer antingen för tidigt eller än värre, för sent till bussen och måste vänta på nästa?

Då har du en jädra tur!!!
...för nu säljer jag min klocka, Longines Conquest V.H.P. Gold coast 2018 commonwealth games,
en SE i relativt liten upplaga (ca 15-20 i Sverige). Haft den i ca 6 månader under vilken tid jag skänkt den lite kärleksmärken
men inget över det normala och som inte går att polera bort.

Drar sig max 5 sek per år, batteritid ca 4 år, E.O.L. och E.O.E, perpetual kalender etc.
För att läsa om klockans alla utmärkta funktioner så kan man klicka här.

Box, cert och extra länkbitar finns givetvis kvar.
Följer också med ett schnyggt matchande Hirschband om man vill ge länken lite avlösning under varma sommardagar plus ett Longines resefodral.

Pris kan diskuteras vid snabb affär.

NYTT PRIS 5000:- Prutat o klart!

OBS, skickas med REK inom Sverige och ingår i priset!

IMG_0087.JPG
IMG_0088.JPG
IMG_0073.JPG
IMG_0090.JPG


SÅLD!!
 
Senast ändrad:
Topp