• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Longines Flagship Heritage

Sulan

Basic
Pris
6500
Returpolicy
Face to face utan retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Såld.
5 500 och kan skicka mot förskottsbetalning.
Nu 5 800kr
Nu 6 000kr.

Hej
Till försäljning är en Longines Flagship Heritage (full set) med cert stämplat februari 2014.

Klockan är väl använd och originallädret är slitet och bytt mot ett nytt (no name) läderarmband. Original medföljer förstås. I övrigt finns hairlines, men det saknas större repor eller skador och jag bedömer skicket på uret, tidshållningen och funktionen som god.

Värt att notera är att jag hade en del problem med tidshållning och gångreserv kort efter inköp och den var inne på ett par garantiärenden för avmagnetisering, ruckning och ev. lite andra finjusteringar för att få ordning på problemen. Papper på detta finns och jag har sedan sista åtgärden (2015) inte haft några problem.

Priset sätter jag till 6 500kr. Eventuella synpunkter på annonsen, ytterligare bilder och prutningsförsök beaktas via PM.

Klockan återfinns i Stockholm och affär görs upp f2f med köparens undersökningsplikt och utan retur. Byten är ej aktuella.

Mvh
Sulan
IMG_20181208_125644.jpg

IMG_20181208_124924.jpg
IMG_20181208_125026.jpg IMG_20181208_125807.jpg IMG_20181208_125512.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp