• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Longines Heritage 1973

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Snygg, men dom kunde ha skippat dom där tre strecken mellan sekundindexen. Blir lite rörigt. Men dom är på god väg.
 

JohanS

Omega
Ursäkta bumpen, jag upptäckte den här klockan nu i julas då jag satt och letade efter en panda till samlingen.
Är det något på forumet som ägt en och skulle vilja komma med input på hur den är? Någon som kanske rent av vill flippa sin?
 

filthywatch

Cartier
Ursäkta bumpen, jag upptäckte den här klockan nu i julas då jag satt och letade efter en panda till samlingen.
Är det något på forumet som ägt en och skulle vilja komma med input på hur den är? Någon som kanske rent av vill flippa sin?
Jag har panda tavlan och trivs riktigt bra med den. Tycker storleken på 40 mm är riktigt bra och gillar formen på boetten helt klart.

edit : vit tavla med svarta subdials
 
Senast ändrad:

filthywatch

Cartier
3B81FC7A-2D13-48F9-B988-0E6333DC033E.jpeg
DD693DF5-57CE-4DA6-8C4D-660EA3ABACCE.jpeg
89A415AA-B2E2-46C9-8ED9-797A78EF7604.jpeg
Show us the biiiilder :hungry:
 
Topp