• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Longines Heritage Classic (Såld) / Seiko SPB185 (Såld) / Casio G-Shock GA-2100 (Såld)

____gustaf

Basic
2-Faktor
Pris
14 000 kr
Returpolicy
Nej, endast om något skulle vara konstigt.
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att rensa lite i klocklådan och dessa får vandra vidare.

Longines Heritage Classic L2.828.4.73.0 inköpt 2021 hos svensk AD dock inte av mig utan av annan KS medlem.
Klockan är i mycket gott skick och givetvis fullset med original låda med alla tillbehör. Någon enstaka hairline här och där men inget som har stört mig, skickar gärna fler bilder samt video vid intresse. Den kommer även med ett Longines krokodilarmband med deployant clasp som jag köpt till i efterhand.

Pris: 14000kr + frakt eller f2f i Stockholm

R0010550.jpg
R0010549.jpg

Seiko SPB185 inköpt 2022 hos svensk AD av mig.
Klockan är i gott skick och givetvis fullset med original låda med alla tillbehör. Tyvärr har den fått en ding på boetten vid klockan sju som syns tydligt i vissa ljus.
Jag skulle fortfarande säga att helhetsintrycket är mycket fint och skickar gärna fler bilder samt video.

Pris: 4000kr + frakt eller f2f i Stockholm

R0010542.jpg
R0010532.jpg
R0010534.jpg

Casio G-Shock GA-2100-1A1ER inköpt 2022.

Pris: 500kr + frakt eller f2f i Stockholm

R0010565.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp