• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines Heritage Classic Sector Dial *PRISBUMP, Nyskick med extra band!*

Pris
12500
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min sparsamt använda Longines Heritage Classic. Referensnummer: L2.828.4.73.0

Fantastisk klocka som mäter 38,5mm vilket innebär att den passar alla typer av handleder (jag har ca 19,5cm) den funkar även på väldigt många olika band.

Safirglaset är rundat i kanterna vilket ger en fin vintagekänsla tillsammans med den helt borstade boetten och bezeln. Urverket är automatiskt, ett högkvalitativt ETA-urverk som har hela 72h gångreserv.

Klockan är uttagen av mig på Nymans Ur för ett år sedan, 2020/05. Den är i nyskick utan något som helst att anmärka på. Inga repor förutom några hairlines på baksidan. Kommer med de två originalbanden som följer med klockan (oanvända), certifikat, manual, exklusiva stora trälådan, ytterbox, bandverktyg och tags dvs allt som följde med vid köp. Vid smidig affär slänger jag även med ett blått grained calf band samt ett beige mockaband. Värde 2500kr. Nypris inkl band är ca 24 000kr Inga byten och endast betalning via swish. Finns att titta på i sthlm city men kan även änka mig att skicka den mot förskottsbetalning.

Allt detta blir ditt för endast 12500kr 13500kr 14500kr

L1.jpg

L2.jpg

L6.jpg

L5.jpg

L4.jpg
 
Senast ändrad:
Topp