• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Longines Hydroconquest 41mm, rhodium urtavla.

SilkySilk

Basic
Pris
12 500kr
Returpolicy
Alla ska vara nöjda. Vid f2f får du inspektera allt innan köp. Vid frakt så får du efterfråga alla bilder/video du önskar för att känna dig trygg.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS-vänner!

Uppdatering 2025-03-31: Annonsen åter som ”Säljes” efter att jag fick kalla fötter tidigare. Har för många mekaniska urverk för mitt eget bästa. Klockan är nu även nyservad (inte för att det behövdes utan pga av min OCD) för 4400kr, feb 2025, se dokumentation på en av bilderna. Lätt polering av boetten gjordes också i samma veva.

Superfint skick!
  • original stållänk som är väldigt lite använt och ser nästan ny ut
  • original silikonband och clasp (uppskattar att den passar upp till ca 18cm), använt skick
  • nyservad februari 2025
  • enligt min mobilapp och 17 dygns mätperiod på handleden så håller klockan -2.4 SPD, dvs utmärkt!
  • box och dokumentation, dock ingen cert (eller jo, finns men tidigare ägare fick med sig fel cert)
  • bonusbild på urverket från servicen

Priset är baserat på att klockan är precis nyservad och då har jag subventionerat halva kostnaden!

Bara höra av dig vid ytterligare funderingar eller bilder.

Min GG-tråd finns här https://klocksnack.se/threads/silkysilk.90284/

F2F i Uppsala eller inkluderad rek frakt efter avlagt Swishbelopp.

Väl mött
Samuel

IMG_3660.jpeg
IMG_3661.jpeg
IMG_3679.jpeg
IMG_3680.jpeg
IMG_3659.jpeg
IMG_3683.jpeg
IMG_3684.jpeg
IMG_3685.jpeg
IMG_3037.jpeg
IMG_2973.jpeg