• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Longines Hydroconquest 41mm, rhodium

SilkySilk

Basic
Pris
10 000kr
Returpolicy
Alla ska vara nöjda. Vid f2f får du inspektera allt innan köp. Vid frakt så får du efterfråga alla bilder/video du önskar för att känna dig trygg.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS-vänner!

Det är med lite sorg jag måste lägga upp denna annons. Jag köpte alldeles nyligen från en himla trevlig KS-säljare och hittade kort därefter min holy grail, en MM300 som tar upp all handledstid:)

Det innebär är att jag måste avyttra denna fina klocka! Eftersom jag haft knappt använt den så känns det mer rimligt att hänvisa (om jag får be) till förra ägares annons där du även ser att klockan är i fint använt skick:

https://klocksnack.se/threads/prisbump2-longines-hydro-conquest-”rhodium-dial”-41mm.193142/

Som komplement kommer även ytterligare bilder enligt nedan.

Jag är helt transparent; köpte för 10k inkl rek frakt och det är priset jag begär. Jag tyckte det var väldigt prisvärt och hoppas att du håller med.

Ibland har jag beslutsångest (vem har inte det med en Hydroconquest) och reserverar för eventuell tillbakadragande av annons, men aldrig under en köpprocess.

Min GG-tråd finns här https://klocksnack.se/threads/silkysilk.90284/

Gärna f2f i Uppsala eller rek frakt efter avlagt Swishbelopp.

Väl mött
Samuel
IMG_2656.jpeg
IMG_2657.jpeg
IMG_2654.jpeg

IMG_2973.jpeg
IMG_2974.jpeg
IMG_2976.jpeg
IMG_2977.jpeg
IMG_2978.jpeg
IMG_2979.jpeg
IMG_2980.jpeg