• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Longines HydroConquest Automatic 41mm Black

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Tjena KS,

Har gjort en snabb film där jag pratar om mina PERSONLIGA pros and cons med HydroConquesten, som sagt, detta är personligt. Så var snäll o attackera mig inte i kommentarerna pga att du inte tycker samma sak ;)

Ta dig en titt:
 

Roserud

Breitling
Snyggt filmat och klippt, känns som att jag fick en väldigt mycket mer realistisk uppfattning av klockan jämfört med några andra videos jag kollat på. Con med att den tar emot handen går ju att undvika genom att bära klockan över "knölen", men är man van vid att ha den under blir det ett nästintill omöjligt projekt att börja bära den högre upp på armen enligt min personliga erfarenhet :(
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Snyggt filmat och klippt, känns som att jag fick en väldigt mycket mer realistisk uppfattning av klockan jämfört med några andra videos jag kollat på. Con med att den tar emot handen går ju att undvika genom att bära klockan över "knölen", men är man van vid att ha den under blir det ett nästintill omöjligt projekt att börja bära den högre upp på armen enligt min personliga erfarenhet :(
Tack!
 

Dr Svensson

Breitling
Den här videon var en stark bidragande faktor till att jag köpte en Hydroconquest 41mm! Även om jag har lite smalare handleder så tycker jag inte att den är för stor.
 
Tack för en trevlig recension. Jag har gått och titta på denna modellen ett tag och funderar på att köpa en. Vad tycker du om märket överlag. De som jag mest fastnat för är just det svarta. Och enkla urtavlan
 
Topp