• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines Hydroconquest Automatic blue 41mm

JDQ

Panerai
2-Faktor
Hej!
Säljer min Longines Hydroconquest Automatic, uttagen av mig den 5 september 2014 och kommer med allt som finns med vid nyköp och finns därmed över 1 års garanti kvar. Klockan är i fint skick med lite hairlines på de blanka partierna som är svåra att undvika men inga dings, finns en liten repa på bezelringen vid klockan 6/30 min markeringen. Har inte haft något problem med gångavvikelser går inom det den ska göra.
Kan ses f2f i Uppsala och centrala Sthlm. Vid f2f ger jag ingen retur, skickas den och inte motsvarar beskrivningen ska den retuneras senast 1 dag efter att den har anlänt i samma skick.
Lägger upp någon bild och kan ta fler vid intresse, bara att pm om ni undrar något! :)
Pris: 5500kr
// Gustav

IMG_2234.JPG
IMG_2235.JPG
 
Topp