• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines Hydroconquest Chronograph Quartz L3.643.4

Blackpercy

Panerai
2-Faktor
Pris
3000
Returpolicy
Ingen retur om inget annat överenskommits.
Bilder Skickat
  1. Ja
Uppdatering 18/4: Jag kan även tänka mig ett byte mot någon liknande klocka i samma prisklass. Quartz, länk, vattentät är tre egenskaper som en bytesklocka ska besitta. Behöver inte vara ny, men inte helt slut heller. Nån tusenlapp upp eller ner i pris är ok. Box och cert och sånt oviktigt. Är sugen på att testa en Certina eller kanske en kul soldriven Seiko? Kronograf, titan eller någon annan kul egenskap premieras, likaså annan färg än svart. :)

Världens bästa beater? En Hydroconquest L3.643.4 med
år på nacken är i mina ögon en het kandidat till den titeln.

Vattentät till 300m. Check!
Handledsvänlig storlek på 41mm. Check!
Fullt fungerande kronograf. Check!
Håller tiden med kvalitetsquartzprecision. Check!
Redan lagom härjad och använd. Check!

Den fick nytt batteri och trycktestades i oktober 2017. Jag gillar den skarpt och enligt min sambo är det min snyggaste klocka i samlingen.
Den har dock sin beskärda del av repor i bezel och på boett. Inget märkvärdigt men den är alltså inte i nyskick.
Länken är borstad av AD för några år sedan.
Inga tillbehör förutom en extra länkbit. Länken passar idag ca 18,5 cm och en bit till finns alltså.

Frakt ingår eller F2F i huvudstaden.

20180408_190453.jpg

20180408_190443.jpg

20180408_190405.jpg

20180408_190520.jpg

20180408_190411.jpg

20180408_190541.jpg
 
Senast ändrad:
Topp