- Pris
- 5000 kr
- Returpolicy
- Enl. överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Jag säljer nu min Longines HydroConquest i Two-tone och blå tavla med ref. L3.740.3.96.7 som tyvärr får för lite handledstid.
Klockan är uttagen 2016 av mig hos Rydbergs Ur och har därefter använts dagligen i cirka fyra år för att sedan få tillbringa sin tid i lådan.
Det förekommer spår av användning på klockan, likaså på baksidan av bandhornen. Det finns även ett längre märke på kronans motsatta sida på boetten. Jag har försökt att fotografera detta och andra märken.
Klockan kommer full set med allt som följde med klockan vid uttag, dvs. allt som är synligt på bilderna exklusive klockstället.
Lädret på kudden har släppt på två ställen och lådan har även fått sig en liten skada, se bilder.
Fler bilder går givetvis att lösa på klockan så väl som på lådan eller tillbehören.
Klockan är i behov av ett batteribyte då tiden har stannat helt.
Pris: 5 000 kr + eventuell frakt.
Finns i sydvästra Skåne för F2F.
Frakt är möjligt mot förskottsbetalning.
Swish gäller.
Enklare avtal kommer att skrivas mellan köpare och säljare.
Ställ gärna frågor eller om det finns eventuella funderingar.
Stort tack för annonsplatsen.
Fridens liljor,
H
Jag säljer nu min Longines HydroConquest i Two-tone och blå tavla med ref. L3.740.3.96.7 som tyvärr får för lite handledstid.
Klockan är uttagen 2016 av mig hos Rydbergs Ur och har därefter använts dagligen i cirka fyra år för att sedan få tillbringa sin tid i lådan.
Det förekommer spår av användning på klockan, likaså på baksidan av bandhornen. Det finns även ett längre märke på kronans motsatta sida på boetten. Jag har försökt att fotografera detta och andra märken.
Klockan kommer full set med allt som följde med klockan vid uttag, dvs. allt som är synligt på bilderna exklusive klockstället.
Lädret på kudden har släppt på två ställen och lådan har även fått sig en liten skada, se bilder.
Fler bilder går givetvis att lösa på klockan så väl som på lådan eller tillbehören.
Klockan är i behov av ett batteribyte då tiden har stannat helt.
Pris: 5 000 kr + eventuell frakt.
Finns i sydvästra Skåne för F2F.
Frakt är möjligt mot förskottsbetalning.
Swish gäller.
Enklare avtal kommer att skrivas mellan köpare och säljare.
Ställ gärna frågor eller om det finns eventuella funderingar.
Stort tack för annonsplatsen.
Fridens liljor,
H