- Pris
- 13000
- Returpolicy
- Kommer vi överens om
- Bilder Skickat
- Ja
BYTES:
Longines HydroConquest från 2022
Full set + servicebox
Stållänk, original blått gummi samt sailcloth från Royal straps
Jag har ägt klockan sedan januari 2024 och säljs enbart då den tyvärr känns för stor för mig.
Klockan fick en täthetsservice mars -24 via Rydbergs ur i Hbg som skicka den till Longines (kvitto finns) då den var ”seg” att ställa tid på och skruva in kronan.
Klockan är i bra skick men såklart finns spår av användning, spår av bandbyte på bandhornen samt hairlines på länk och clasp.
Gummit är kortat för att passa min handled på ca 16,5cm och då är microjusteringen i mitten (av 3 lägen)
Länken har dykförlängning samt alla länkbitar kvar så vitt jag vet. Har försökt ta bilder som visar så mycket som möjligt.
Automat
Case: 41mm
Lug 2 lug: 51
WR: 300m
Safirglas
Keramisk bezelinlägg
Bandbredd: 21mm
Bytesvärde ca 13.000kr
Intressanta förslag är:
Breitling Colt (max 41mm)
Något annat kul, dock inte vintage.
Helst inte över 40mm (beroende på klocka då vissa bärs mindre än storleken säger)
Pengar upp/ner kan vara ok.
Jag kommer vara kräsen då jag inte riktigt vet vad jag är ute efter och jag förbehåller mig rätten att neka, byta/sälja till vem jag vill.
Referenser finns i min GG-tråd men även i grupp på Facebook. Goda referenser krävs även på dig,
f2f affär är möjligt i Skåne.
Longines HydroConquest från 2022
Full set + servicebox
Stållänk, original blått gummi samt sailcloth från Royal straps
Jag har ägt klockan sedan januari 2024 och säljs enbart då den tyvärr känns för stor för mig.
Klockan fick en täthetsservice mars -24 via Rydbergs ur i Hbg som skicka den till Longines (kvitto finns) då den var ”seg” att ställa tid på och skruva in kronan.
Klockan är i bra skick men såklart finns spår av användning, spår av bandbyte på bandhornen samt hairlines på länk och clasp.
Gummit är kortat för att passa min handled på ca 16,5cm och då är microjusteringen i mitten (av 3 lägen)
Länken har dykförlängning samt alla länkbitar kvar så vitt jag vet. Har försökt ta bilder som visar så mycket som möjligt.
Automat
Case: 41mm
Lug 2 lug: 51
WR: 300m
Safirglas
Keramisk bezelinlägg
Bandbredd: 21mm
Bytesvärde ca 13.000kr
Intressanta förslag är:
Breitling Colt (max 41mm)
Något annat kul, dock inte vintage.
Helst inte över 40mm (beroende på klocka då vissa bärs mindre än storleken säger)
Pengar upp/ner kan vara ok.
Jag kommer vara kräsen då jag inte riktigt vet vad jag är ute efter och jag förbehåller mig rätten att neka, byta/sälja till vem jag vill.
Referenser finns i min GG-tråd men även i grupp på Facebook. Goda referenser krävs även på dig,
f2f affär är möjligt i Skåne.
Bilagor
-
IMG_6156.jpeg501.6 KB · Visningar: 1
-
IMG_6157.jpeg531.6 KB · Visningar: 3
-
IMG_6155.jpeg425.2 KB · Visningar: 1
-
IMG_6159.jpeg327.3 KB · Visningar: 2
-
IMG_6158.jpeg515.2 KB · Visningar: 1