• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines Legend Diver Date Fullset

n1tro

Panerai
Hej KS

Säljer en Longines Legend Diver Date, certet stämplat Krons Ur 2013-12-23. Kvitto finns från köpet, och det är fullset. Klockan är i ett fint skick, och kommer med sitt vanliga strap där jag själv gjort ett hål då jag har ur usla handleder. Kommer även med cirka 12 natoband, och ett hirsch läder. Klockan har en liten ding som jag försökt fånga på bild - tror inte man ser den om man inte vet om att titta just där, noga. Den går väldigt,dras upp fint, och bezeln inne snurrar magiskt.

Jag sätter mitt pris till 10 000 kr, och kör gärna F2F i Stockholm. Du får med allting som kom med nyköp + alla straps o band. Kan skickas också, och då har du 24H på dig att inspektera klockan och återkomma till mig. Jag har en del referenser! Skickar fler bilder vid seriöst intresse; ville få upp annonsen så fort som möjligt då jag ska iväg strax. Returfrakt betalas av köpare om ni är missnöjda. Den gick t.o.m inom COSC när jag mätte upp den senast.

Mvh n1tro
 

Bilagor

  • IMG_1895.JPG
    IMG_1895.JPG
    71.8 KB · Visningar: 475
  • IMG_1896.JPG
    IMG_1896.JPG
    41.5 KB · Visningar: 384
Topp