• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines Legend Diver FULLSET 2020 med tillbehör

Keppe

Omega
2-Faktor
Pris
16500
Returpolicy
Ingen, klockan är mindre än 1 månad gammal, i absolut nyskick och under Garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS-vänner,

Bara att konstatera... Jag är en :omega: kille.
Plockade ut denna Longines Legend Diver den 5 maj 2020 på Stjärnurmakarna i Gävle.
Trodde den skulle fylla tomrummet efter mina tidigare Omegor. Men så blev inte fallet.
REF: L3.774.4.50.0 - 42 mm

Därför får den vandra vidare till ny lycklig ägare.
Klockan är såklart i absolut nyskick och har bara burits vid ett fåtal tillfällen.
Fullset - Allt som ingick vid nyköpet medföljer + de extra banden som syns på bilderna.

Se mina tidigare fina referenser i GG-tråden.
https://klocksnack.se/threads/keppe.106205/

Pris 16500:- (4500:- under nypriset)
Finns i Gävle men kan skickas enl. ök med köparen.

Bytesförslag undanbedes OM du inte har en Omega Planet Ocean GoodPlanet REF: 232.30.44.22.03.001
Om du har en sådan kan min Longines lämnas som delbetalning.

Väl mött!
IMG_4597.JPG
IMG_4599.JPG
IMG_4600.JPG
IMG_4609.JPG
IMG_4602.JPG
IMG_4604.JPG
IMG_4606.JPG
IMG_4607.JPG
 
Senast ändrad:
Topp