• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines Legend Diver No Date - Fullset med garanti! *Prissänkning*

Bebitz

Cartier
Inköpt från Svensk AD februari år 2014. Det finns 2 års garanti kvar hos AD och 1 års internationell garanti. Klockan är i väldigt fint skick och sparsamt använd, då den har fått turas om med andra klockor. Självklart finns det små bruksspår såsom ngn repa på bandhornen efter byte av band. Det är dock inget som syns med ett band på eller när man bär klockan.

Utöver originalbandet så medföljer ett svart oanvänt perlonband, ett svart skinnband i nappaskinn, ett tvåfärgat nato, ett oanvänt mesh samt ett oanvänt NOS Gummi från 1960. För att underlätta vid bandbyte, skickar jag även med ett bandbytarverktyg.

Levereras i originalbox med instruktionsbok och cert.

Mitt pris: 14500 kr. 13500 kr eller lite mindre + en Seiko SKX007.
Vid en snabb affär kan jag slänga med en Longines Penna.

Leverans: F2F i Stockholm eller skickas försäkrad och spårbar. Fraktkostnad kan vi splitta 50/50.

Ingen retur tyvärr, då jag redan ligger ute med pengar för en annan klocka.

Referenser finns!

bild 1.JPG

bild 2 kopia.JPG

bild 2.JPG

bild 2 kopia 2.JPG

bild 3 kopia 2.JPG


bild 5 kopia 2.JPG

IMG_6548.JPG

bild 5 kopia.JPG
 
Topp