- Pris
- 16 tkr + frakt
- Returpolicy
- Retur inom 24 h från mottagande oavsett orsak. Båda ska vara nöjda. Klockan tillbaka i samma skick och köparen betalar frakten.
- Bilder Skickat
- Ja
Edit: nya bilder för inspiration
22 mm Tropic ingår inte i priset.
Till salu en Longines Legend Diver av den sällsynta varianten utan datum, vilken slutade tillverkas kring 2011-2012. Ursprungligen inköpt i Biarritz, Frankrike, 2010. Servad av Longines 2022. Själv köpte jag den av första ägaren i december 2022.
Jag skulle beskriva skicket som mycket bra, ca. 8 av 10. Inga repor eller nagg på glaset. Urverket tickar på som ett nyservat ETA 2824 ska göra, dvs. håller tiden mycket bra. Så klart finns hairlines på den blankpolerade boetten + en något större repa på övre vänster bandhorn. Har gjort mitt bästa för att fånga alla skavanker på bilderna, i skarpt artificiellt ljus.
Följande ingår i köpet utöver klocka och original armband i kanvas + spänne:
Pris: 16 tkr + valfri frakt (REK eller PN värde). Med god marginal billigast i hela världen för denna referens. Obs, inga byten den här gången!
Tack till KS för annonsmöjlighet och meningsfull fritid
Till salu en Longines Legend Diver av den sällsynta varianten utan datum, vilken slutade tillverkas kring 2011-2012. Ursprungligen inköpt i Biarritz, Frankrike, 2010. Servad av Longines 2022. Själv köpte jag den av första ägaren i december 2022.

Jag skulle beskriva skicket som mycket bra, ca. 8 av 10. Inga repor eller nagg på glaset. Urverket tickar på som ett nyservat ETA 2824 ska göra, dvs. håller tiden mycket bra. Så klart finns hairlines på den blankpolerade boetten + en något större repa på övre vänster bandhorn. Har gjort mitt bästa för att fånga alla skavanker på bilderna, i skarpt artificiellt ljus.
Följande ingår i köpet utöver klocka och original armband i kanvas + spänne:
- Extra originalarmband, i princip oanvänt, inkl. pouch (!)
- Kvitto och ifyllt garantikort, daterade 12 maj 2010
- Kvitto på service, daterat 9 maj 2022
- Service-pouch
- Utbytta delar vid service
- Kulspetspenna
Pris: 16 tkr + valfri frakt (REK eller PN värde). Med god marginal billigast i hela världen för denna referens. Obs, inga byten den här gången!
Tack till KS för annonsmöjlighet och meningsfull fritid

Senast ändrad: